Tuesday, September 1, 2009

Tadaaaaa

wahhhhh!!!!my blog dah pakai make up dah...b4 ni itam semacam je kan:p Ini tanda aku akan memulakan balik hubungan aku dengan dunia blogging yang telah terputus hubungan selama ni..
Shomel x??? So 1st step kena trace balik mane sume member2 gue dah ilang..mane ekh??? 2nd step kena cari member2 baru kan..Sape2 yang sudi nk berkawan dengan hamba yang hina ni, sila lah tinggalkan kesan tapak kaki anda di sini, supaya senang hamba nk cari balik...

aduh..laparnya..aku xpose ari ni, tapi tetap xmakan and hasilnya lapar seperti orang yang berpose gak..pas tu kena ganti..:(

k la, dalam kelas ni..nk sambung ngajar plak..

1 comment:

Unknown said...

ouch. geee wee!! mu pah mne arh, ilang tanpa berita!!
still ingt la mek.
gane dop leh ingt.

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...