Monday, March 8, 2010

New Life...:)

makkk aihhh...dah lama kan aku xupdate blog... bz memanjang..
Acctually aku dah xkeje di PJK lagi dah... now aku dah jd Fasilitator schoolnet kat negeri johor... Dah dapat tinggal satu negeri dengan my hubby:)

Minggu lepas aku n my hubby dah pndah masuk umah baru.. kosong je umah tu..maklumlah, kami baru nk bina rumah tangga. Banyak benda xde, sliding door pn kami tampal paper je, hahahaaa.. Maklumlah, xde duit lg nk upah orang watkan langsir:(

dan apa yang paling wat aku gembira bila dah pndah cni ialah...
AKU BAKAL BERGELAR IBU
Isyaallah...kalo rezeki tu ada, dan baby dalam kandungan sihat dan mampu berjuang selama 9 bulan dalam kandungan aku...:)

Syukur Alhamdullilah....

Aku mmg xexpect lansung la aku pregnant. Sebab aku still sakit rasa mcm period pain, bezanya darah je xkuar... Sakitnya mmg xleh nk cakap la, sakit sangat2.... Bila dah 3 ari delay period aku tanya member aku ape tanda mengandungkan, dia tanya ak delay bape ari dah period, ak cakap la 3 kan.. So dia suh ak cek, ak ckp jumaat baru ak nk cek... Tapi ak still was-was sbb pagi jumaat tu ak skit giler perut neh, mmg rasa darah nk kuar, tapi xde... Malam tu ak beli UPT... dan kuar 2 line..:)

Untuk kepastiannya, aku g klinik esknya...dan doc said..." Congrates" :) rupanya aku dah preggy 5 minggu...tapi aku sangat risau sbb masa ak g kursus tu ak sangat lasak, dan bilik pn kat tingkat 4..mmg dugaan nk sampai ke bilik..

Sekarang ni dah 6 minggu..tapi sakit perut still ada...tu yang ak sangat takut... Takut ada sumting bad to my belly...:(

Doakan sumenya selamat la yer... Aku plan minggu dpn nk scan kt klinik...risau dengan kandungan nie..:(

2 comments:

e F a said...

congrats to u~~~
jaga diri bebaik...jan lasak sgt...:)))

IEYNA said...

wahhhh...congrat...sronoknye.... :)
take care urself k :)

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...