Monday, December 21, 2009

alhamdullilah...aku dah bergelar Puan...





hahahahahaa..lets picture talk....
aku dah selamat jadi isteri kepada Mohd Tashrif pada 2 Dec 2009....
Syukur alhamdullilah...
Perkenalan kami yang bermula pada awal Ogos 2006 telah selamat disatukan sebagai suami dan isteri....
Semoga hubungan suci yang dibina atas dasar saling mencintai ini akan kekal selamanya...


Terima kasih sayang kerana sudi membimbing diri ini...
Ayang akan jadi isteri sebaik yang mungkin...










**** Full of story akan diupdate bila ak rajin...hehehhee

3 comments:

bensofian said...

yg pertamanya..

tahniah di ucapkan atas perkahwinan ko, tapi aku agak kepelikan mengapa pada hari perkahwinan ko berlangsung mesej aku bertanyakan alamat tidak delivered..ouh..daku kesedihan.

Anyway.

Congratssss..semoga dipanjangkan jodoh ke akhir hayat. Amin

MrsSerih said...

Ya Allah blisss..... msg xdelivered sbb hp ak ilang masa majlis...mmg lahabau la pencurik hp pengantin neh...nnti ko msg ak ekh, ak still guna no same...hp je lain, hp 3310 je..

Anonymous said...

tahniah gee...jahatnye org sempat lg mencuri time ko kawen..xpe gee pasni rezki ko bertambah...berkat dr ikatan suci yg ko bina dgn org tersayang...

soalan: Nyah bliss ko bila lagi ehehe

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...