Saturday, December 26, 2009

Bakal Berjauhan...

Kurang lagi seminggu....aku akan berjauhan ngn suamiku....ermmmm....sedihnya..... Sejak kahwin ni kitaorang xpenah lagi berpisah...g mana2 pn asik berkepit je...ak g keje pn dia ikut gak,hehehe.

Bila sesi persekolahan dah stat, abg kena balik johor. Nak ikut abang!!!!!! Bila dah tnggal jauh nnti msti ak meroyan sensorang rindu abang...


Sungguh indahnya hari berlalu

Menunggu kasih tambatan hati

Ingin rasanya selalu berbagi

Bersamanya kala suatu nanti



Andaikan kau jadi milikku

Selaluku nyanyikan lagu rindu

Andaikan kau dan aku bersatu

Dunia ini berseri selalu



Kuingin dirimu dekat dihatiku

Berdua kita kan raih bahagia

Kuingin dirimu turut merasa

Rasa rindu untuk menatap matamu

Menatap matamu



Bagaikan bintang nun jauh di sana

Terangi malam yang semakin gelap

Jika kau sudi menemaniku

Takkanku lepas walau sedetik pun

Aku suka lagu nie... Kami penah menari sesame dgr lagu nie, klakar sgt... Mungkin ni la kelebihan org berkahwin kan, leh wat apa je, xde sape nk marah,wakakakkakaa

3 comments:

Anonymous said...

ya Allah..comelnye pasangan ini...smoga pasangan ini sentiasa dipelihara oleh Allah hendaknya..aminn

eiffelz said...

gee...miss you babe..

dah kawin kau ehh.. congrats.. smoga berbahagia sampai bila2..

to en. tash..sila jaga kanak2 ribena tu bebaik..heheh

:wink:

MrsSerih said...

tq mawa n epe...
best taw kawen nie...
cpt2 la kawen gak..hehehehee

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...