Wednesday, January 6, 2010

Tetibe jee...

Tetibe je....
Aku rasa sedih sgt2....rasa mcm nak nangis...
ni semua pasal msg nie...

Hubby:
"Abg nk g spital ni, nk g wat medical check up kat spital pontian"

Wife:
" ok, g ngn sape"

Hubby:
"ngn cikgu kat cni"

Wife:
" cikgu baru tu ke? cikgu pempuan tu? "

Hubby:
"erm"

Wife:
"berdua jer?"

Hubby:
"erm, GB yg surh"

Wife:
"syg jeles!!!"

Hubby:
"xde pape la"

seee...trus mood ak down... dah la kami dok jauh..dia leh wat camni..
sgt2 kuciwa!!!!!


Pagi td dapat email dr member gua..

hi gee....sory da lame x buka emel...pjk kite xde internet lg..malas nk g cc klu xde wt ape2...gee chat???da pregnant ke belum???cepat ckt...sal da pregnant no 3 ni...kim salam kt husband k...bye miz u so much...

haaa...ni la kawanku sorang nie...umo sebaya ngn ak gak..23..anak dah nk masuk 3 kak..
eh lupa lak, ni taun ak 24..wakakakkaa
Gila express dia...
Jeles la plak dia dah ramai baby...
aku ni...hurmmm...
caner nk dpt anak cpt2 kalo sorang timur sorang selatan....

" Ya Allah...Permudahkanlah urusan hambamu ni dalam memiliki zuriat penyambung generasi kami....."
Amin......

No comments:

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...