Tuesday, February 2, 2010

memasak????

Adoiii....
aku lemah betul bila isu 'MEMASAK' diutarakan..
sebabnya....aku xpndai masak la....
huaaaa....!!!!

Now aku baru abis dari sesi skodeng blog2 yang membincangkan tentang resepi, masakan, dan yang berkaitan dengannya la...
JELESSSS!!!!
sebab aku xdapat nk buat mcm diorang wat:(

Aku selalu cakap ngn hubby aku, yang bini dia ni xpndai masak...
dia slalu cool kan hati aku ngn bagitaw
"xpe...syg pn leh blajar, lama2 pndai la tu"
nasib la dapat laki yang xkesah sgt...huhuhuu

Taraaa.....
hehehe.......
Itu salah satu gambar perkahwinan aku....
Today kan 3rd Feb...
Means anniversary aku yang ke 2 bln...wahahaha

Dah dua bln dah aku jadi isteri orang...
tapi bnyk lagi kewajipan yg masih belum sempat aku laksanakan...

Sekarang ni aku ngn hubby tgh berusaha nk cari duit sampingan,
and dia nk mula kembali perniagaan jual tudung...
dulu masa dia kat maktab dia ada jual kain tudung ekin..
bila dah keje dia dah stop..
and now aku nk berganding bahu dengan dia plak...hehehe

Maknanya aku akan wat jual secara online...
bila stok baru dah smpai, aku ak wat entry sal tudung lak...
huhuhu...



No comments:

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...