Monday, February 1, 2010

D.u.i.t

DUIT
ramai orang sanggup wat ape je nk dapatkan menatang tu kan...
kan best kalo kita bangun pagi dah ada seguni duit dpn umah..
perghhhh....heaven...

Eh, aku dah lama xupdate blog kan. BZ keje sampai xsempat nk hapdet belog aku neh.
Keje mcm orang gila pn aku ttp xkaya:(
korang ada idea caner nk cari income lebih?

Aku sekarang ni pn tgh usha keje baru, kalo boleh msti la nk keje area jb kan sbb dekat ngn laki aku:p
Actually, my hubby xsuka aku berblogging....xtaw la naper..
Tapi ni la hobi aku, tempat aku nk luah ape2 je aku rasa, smapai ke ari ni my hubby tataw ape belog bini dia, hehehe
derhaka ke x nie ekh?

Apsal ekh aku sekarang ni asik sakit pala je..
Denyut2 lak tu...
Sakit smpai dalam mata, rasa nk cungkil2 je biji mata nie
ni pn tgh sakit...agaknya ak bnyk spent masa dpn laptop kot...
sbb mata aku pn rasa kabur nie..haishhhh

No comments:

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...