Monday, May 3, 2010

Aku Redha...

Dah 12 ari dah masa berlalu...baru la aku ada kekuatan nak menulis di blog ini.....
Sebelum ni ak teruja sangat nk bercerita mengenai pengalaman mengandung kan..tiap2 entry aku mesti menceritakan perkembangan terbaru mengenai kandungan aku....
Tapi sekarang dah xde dah semua tu...aku baru je keguguran 23.4.2010 pada kandungan 11 minggu 6 hari...

Sedih....takyah nk cakap...kecewa...marah pada diri sindiri..semua tu aku rasa... Ni salah aku jgk kan, sbb xpndai nk jaga kandungan..maafkan mama yer sayang....

Seminggu je aku cuti...dah tu dah masuk keje gak..dah terpaksa kan... k la, next time la aku citer pasal ni...aku masih xde kekuatan nk citer ni sumua...tp aku ttp akn story gak...

Mama rindu kan mu sayang... Tunggu mama "di sana" yer sayang... kita pasti ketemu juga satu hari nnti....:)

2 comments:

Deeeee said...

Salam Mrs.serih,

Tabahkan hati, insyaAllah peluang masih ada. Doa, tawakal & berusaha. Chiayokk.. jgn sedih taw..
Saya dah add awk.. nanti kita leh chat ya.. ^__^

Unknown said...

gie...julia ni..aku ingat lagi mase cakap phone ngn ko,suare ko mase tuh aduhai...aku pun xpsl2 nanges gak..hehhe...whtever it is,u r lucky to have some1 waiting for u kat sana nnt...god!u so lucky!!!!

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...