Monday, May 31, 2010

Awal bulan dah...

Ari ni dah 1 Jun 2010...
Dah hampir setengah tahun kita dalam thn 2010 ni..
Dah setengah tahun ni, ada x impian kita yg dah tercapai???
Aku?? ermmmm..hampir tercapai..tp xjadi dah...huhuh
Dulu impian aku ialah,
1) nk tggal ngn hubby ( done )
2) nk ada baby ( no comment )
3) nk keje gomen ( not yet )
4 ) nk beli brg kemas ( not yet ) * xjd kot, sbb nk simpan duit masuk asb
5 ) nk sambut 1anniversary kt bali ( not yet ) * mcm mustahil je

eh..tu impian ke? hehehhee...
aku sbnarnya xtaw la ape impian n target aku taun ni..
cuma yg pasti, target aku ialah nk ada baby n jd ibu...
tp dah xde rezeki..kita forward ke taun dpn lak..hehehe

Bila dah masuk awal bln ni, bnda yg wajib wat ialah submit report...arggg!!
mencik...mencik..malas...malas...
huahuahuahua..
dari weekend ari tu lg ckp nk wat..tp tarak pn..hahhaa
smalam kena paksa ngn en suami..baru la i wat...
pk gaji je..xde report xde gaji:(
purse pn rasa ringan je..bila nk masuk gaji...
i nk beli henpon..:D
henpon i nak ialahhh!!!!


tomey x????
aku xmampu la nk beli blackberry ke, i phone ke..
ni je aku mampu..
since tepon aku ilang tu kan, ak pakai henpon picit tu je.. :(
tu je aku mampu..ak nk beli henpon dulu pn, ak taw, bnyk bnda lg aku nk guna ngn duit tu, tambah2 aku baru nk mulakan hidup rumahtangga, msti bnyk lg bnda lain yg aku patut beli kan, daripada beli henpon ni..:)

satu je aku pgg...

"susah2 dulu..senang2 kemudian"

coz ramai yg ckp, masa kita mula2 nk bina idup baru ni, mmg agak 'sakit'
Kita perlu bnyk bersabar je..thn pertama mmg xsempat nk saving..
nnti dah 4 5 thn baru la senang...
aku pn harap mcm tu la kan...:)

k la, nk berfacebooking lak..hihik...
ari ni bdk exm, diorang xmasuk makmal..so leh la aku jalan2 kt tenet:D

sekian.....


No comments:

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...