Tuesday, August 31, 2010

uwekk.. uwekk

Muntah dah jadi perkara wajib dah bagi aku..
Setiap hari pas sahur n berbuka mesti uwekkk!!
Sabar je la.. macam pagi tadi muntah mcm air terjun keluar dr mulut...
Banyak.. menderu-deru keluar..

Sampai badan lembik.. hasilnya.. aku xpuasa pagi ni..
Macam weekend lepas, suami aku banyak tolong aku kemas umah.. nasib la boleh diharapkan. Aku wat keje ckit2 je dah penat..

Laki aku selalu cakap, aku melayan loya tu..
Sedih taw, aku kalo boleh xnak muntah2 tu semua, ada ke org nk muntah?
Ingt best ke muntah ni? perit taw rasa.. aku dah thn, tp dia keluar xterduga.. macam semalam, tengah pakai telekung nk semayang pn muntah nk keluar.. tadi tengah betul2 kan tudung pn muntah, tetibe je keluar... berlari ke sinki :(
sekarang ni rasa nk mkn gula2.. agak2 budak2 nmpak x?

2 comments:

Cik Jannah said...

gee orang2 tua ckp.
sblm mengandung buat perjanjian dgn suami kalau alahan ker mengidam ker tyme ngandong suami yang kene. try lah nanti bila msk ank ke 2. ada yg dah penah buat taw. dia buat pejanjian mcm 2 tyme pgnant suami dia yg meroyan. dia releks jer

hehe

Aija said...

hubby sy pon tuduh sy layan kan muntah tu. mmg sedih n terasa hati kat dia. Dulu masa 1st trimester time tgh malam arr loya n muntah2. turun 8kg. masuk 2nd trimester dah ok. mkn pon selera. tp masuk 3rd trimester skang ni, muntah2 start blk tp kene time pagi jer. pelik sungguh.

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...