Sunday, August 1, 2010

Laki aku kena goda???

Ok, sebelum idea ni ilang, or aku dah lupa nk story baik aku citer trus kan..
hahaha...adoiii..rasa nk gelak guling2 bila teringat kisah ni...
Cenggini, petang tadi aku ngn en suami g bandar jap. Mula2 g makan dulu sebab ari ni aku malas masak so aku kena belanja suami aku makan la. Aku belanja dia kfc je, sebab tekak ak nk makan ayam. Pas makan tu kami g bank sebab en suami nk amik duit ntok bayar keta n sewa umah. Aku xikut, aku tunggu dalam kete je, sebab aku malas nk jalan hakahakah.. Lama jgk la aku tggu dalam keta tu.. pastu laki aku masak dalam keta dengan muka yg cuak n macam takut. Aku pelik la tgk dia kan, aku tanya dia naper, sbb dia asyik pndang kat sorang pempuan cina dah tua gak la.

Aku : Naper ni bang, muka cam takut je???
Suami : Tu tengok pempuan tu, macam gila je
Aku : Eh, xkanlah macam elok je tu ( pempuan tu bawak paper bag, pakaian ok je, xburuk la )
Suami : Masa kat bank td, dia g mntak duit
Aku : Mintak duit? Naper?
Suami : Dia kata, bagi dia duit or blanje dia makan, pastu dia bagi main nonok. Nonok tu ape? Abg takut sbb duit abg tgh bnyk ni
Aku : hah?? Main nonok!!!
Suami : APe tu nonok ekh? ( muka tgh cuak ni)
Aku : pepek la bang... hahahahhaha. Macam pelacur la tu
Suami : Ada jgk ekh mcm ni. Kalo muda xpe lg. Ni dah tua..

Adoiii.. boleh laki ak xtaw ape tu nonok, dia rasa takut sbb masa tu dia pgg duit banyak la. Dia takut pempuan tu nk rompak dia. hehehee... kelakar gila. Sampai dia ajak g kedai lain, sbnrnya nk g kedai dpn bank tu.. dia takut sampai xnak masuk kedai tu.. hehehe..
Alahai suamiku ni..penakut gak ekh.. bagus la dia takut bnda mcm tu kan. Xde la adinda mu ni risau pasal tu.. hhuhuh... okeh.. dah nk sambung wat report lak ni..


1 comment:

Cik Jannah said...

wakaka..
lawak lah laki kau gee.
lucah weh n*n*k tuh.
sengal ayam jgk pompuan cina 2 erk?

(aku gelak guling2)

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...