Wednesday, July 28, 2010

Fasilitator

Ok... Ari ni aku rasa sangat best!!!!
Kenapa?? Sebabnya ari ni aku balik keje awal...hahhahaa..
Hari ni ada bengkel membina blog bagi kawasan Zon Rengit, so aku telah dilantik oleh PPD Batu Pahat untuk jadi fasi.. kiranya sume fasi yg ada di zon Rengit kena ajar la, dah la sekolahnya dekat..hehehe.. aku suka sbb xyah masuk skolah sndiri ( gila malas )

Best la prog ni.. aku suka program berunsurkan macam ni, selain kita mengajar, kita juga boleh belajar kan sbb tu orang cakap, orang yang suka kongsi ilmu ni, makin banyak ilmu kita kan :D
( ni prog tadi, aku xde dalam ni sbb ak tukang amik )

Sampai kt skolah tun sardon dah kul 8, siap2 sume kul 8.30 dah stat.. kul 1 dah abis.. hahaha. Awal gila kan, padahal dalam surat tulis smpai kul 4.30:D sebab tu aku leh balik awal, kalo ari biasa keje kena masuk keje kul 7.30 n balik kul 4.30. Dah la tadi ada makan2.. Mak suka bab makan2 ni!!! No wonder la saiz baju dah meningkat kan, dari saiz 36 jadi.......




40 hokeh!!!!!!!
sangat2 gemokkkkssssssssssssssssssssss
xsuka!!!
Gemuknya kat perut lak tu :(
Dah macam mak dugong dah.. iyelah kat umh kejenya melantak je..
Macam smalam sambil layan tb rilek je leh habiskan 3 ketul donut big apple... ( tiba2 teringat kesedapannya)
Banyak btul kalori tu kan.. hahahahhaa...
( ni puan bum bum ok..gila tembam!! )


( bersama en suami yg dah mcm ibu mengadung )


( naper dia xsuka senyum?? )

No comments:

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...