Tuesday, July 6, 2010

saya suka bila....

..........rasa lain mcm je........
naper ekh??
hehehhee...gud news kah????
xsabar ahkak!!!!




ps : saya suka saya merajuk....
sebabnya








bila saya merajuk, en suami akan pujuk saya...
cara dia pujuk.......








dia akan buatkan semua keje umah....
wahahahaahaa
i laikkkkkk!!!!
basuh baju, sidai baju, lipat baju..
semua dia buat!!!!
siap g sental2 bilik air lagi....oh yeahh!!!
n plg best dia masak tuh...hahahaa
apa dia masak, sardin n ayam grg...hehehee...
ok la kan....
nak taw dia masak mcm mana, dia main campur je, sardin, bawang, sos tomato n air ckit..ntah mane ntah dia blajar tu, xthn letak sos tomato..hahahha
orang letak air asam jawa, dia x... dah la bawang2 tu dia xtumis...
ahkak makan n kata sedap je..demi menjaga hati dia...
dia dah masak tu rasa terharu...1st time tu demi pujuk isteri dia yg merajuk muncung 14 depa....:)

No comments:

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...