Saturday, July 3, 2010

BODOH

Assalamualaikum blog ku sayang...
dah lama xupdate pape..sorry yer...bukan malas..cuma ntah la..dalam paler hotak ni banyak nak citer, tapi bila dah bukak laptop, trus idea tu xde. Rasa macam kaku je nak taip2 kat blog ni. Aku baru blk dari jb..penat giler... Sekarang ni rasa marah sangat2!! darah ni mendidih je rasa, kalo letak telur kompem dah masak ni.

Bila dah rasa marah, tapi xleh nk luah, mata rasa berair2 je... dalam dada ni rasa sekat2 je.. ak sbnarnya geram ngan laki aku... ntah la.. tadi g jb amik budak2 school dia kt utm. Korang bayangkan la, kami yg dok hulu johor ni kena g amik budak tu dr utm ke umah masing2. Dari jauh kami menapak semata2 nk wat keje tu, padahal ada berpuluh lg cikgu2 yg dok area jb, tapi laki aku yg plg jauh ni kena g amik... cikgu2 tu mcm xde perasaan kesian taw.. dah la duit minyak nk g je 30 xmasuk tol bagai... ntah naper la yg plg jauh kena g amik, padahal dr utm ke gelang patah je, cikgu2 yg dok area gelang patah tu berlambak, tapi masing2 xnak tanggung jawab.. ntah hape2...

Laki ak pn dia hanya luah marah kat aku..tensen taw!!! kan dah nanges.....

1 comment:

Zaifull said...

cool... jangan marah sangat....
nanti cepat tua...

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...