Sunday, July 11, 2010

wajah baru...

comey x???
muka baru saya??
tadi taktaw nk wat ape sewaktu melepak dalam bilik guru, aku godek2 tukar template la..
Sejak peristiwa 'itu' aku dah xberani nk stay kat makmal komputer, biar la dok pagi sahaja, siyes ak fobia!!!
nanti ada masa ak citer pasal tu....

Hurmmm..ari ni i pose...
kul 9.00 pg lagi dah pikir nk masak ape, hahahha.. gile lapar..
mggu ni aku dah berazam pada diri sndiri, xnak makan kat luar, nak masak sendiri...:)
Macam sabtu lepas aku masak spagetti kegemaran suami ku.. dia ni betul2 hargai taw masakan bini dia, masa g jb pn dia xnak makan kt kedai, still nk balik makan spageti yg lebih kat umah
paling mengharukan aku ialah

"xde la spageti lain yang boleh lawan spageti bini abg wat ni, spageti kat pizza pn xsedap mcm ni taw"

wahhhh!!!!kembang bontot i... sebabnya i taw dia bukan bodek... dia xnk makan spageti kt pizza or SR.. dia nak bini dia wat... wahhh!!! i dah berjaya pikat perut dia:)

Ari ni aku nak masakkan gulai lemak telur.. ni pn kegemaran dia.. dari semalam dia mintak, tapi semalam xmasak, g makan kat umh kawan dia.. so ari ni kenalah masak untuk dia.. xpe, demi suami i sanggup je taw..:) nk pikat suami kan dngan perut... lub u lah yang!!!!

1 comment:

sickchild said...

wuuu aku kene blaja masak ah pasniii

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...