Wednesday, November 5, 2008

ada keje kosong x????

alhamdullilah.....ako da pon selesai wat praktikal...Pas nie may be aku dah jarang nk hapdet blog neh (mcm ad org nk bace kan) . Next week ak ad interview kt Heitech as a software develepor..
Pas tu 26.11 ni interbiu ntok ACCP lak.. Ak da stat bz cari keje da skunk neh...
Sesape ad keje kosong kt tempat dia keje tlg inform same ak yerk....Ak nk keje cpt2 da neh..mau kumpol wang nk nikah la woiiiiii...Tahap kegatalan ako nk nikah dah tahap impak maksima taw!!!!
hakhakhak....

Aku rase mcm nk letak cet box je..tp aku mls lagi...tggu la aku dah kaya...(ape kaitan kaya ngn cet box neh???bodo!!)

Tadi aku masuk jap room phg 1...saje nk ilang tahap kebosanan aku neh...ak masuk kan...mak aihhh!!! Sume ak xknal...adessshhh.....nsb baik la dir gebu(teman gebu seperjuangan ako) wakakaka..Sumenye ntah hape2...sbb tu ako da mls dah masuk room...bek masuk room ngn laki aku, ada gak pekdahnye kan...

Sebut pasal laki aku ni kan...ari tu ako ad la sexpon ngn dia...kita org bncang pasal tahi lalat...mcm xde topik len je kan....Ako bitaw ak ade tahi lalat kt tetek kan...ade ke dia ckp kuat nafsu sex!!! Bodo piang laki ak neh.... hakikatnye ada lah...ni menurut firasat rahsia taik lalat la keyh...aku seorang yg PENDIAM, BAIK HATI dan SIMPAN RAHSIA....hahhahaa...seee....xde kaitan langsung ngn sex kan....Sumenya baik2 je kan...hakhak....

6 comments:

Anonymous said...

haha,,..
hampes ges nguh gee!!
ayt panas wes tuh..[gelak gulim2]

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

isk isk iskkk...

poyotito said...

masuk room dengan laki lu tu berpekdah betul bunyinya




eh!apahal berbaur lucah je komen gua nih?

MrsSerih said...

mie - ayt panas mane?

nes- naper???

poyotitos- nk langsaikan bil...wakakkakaa

Unknown said...

ngok ngek gee!~ ayaya
ambh ltk chatbox.. mnde lah aikhhh!~

Anonymous said...

yang wes..
letok ler cet box ser...
:((

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...