Sunday, November 9, 2008

tenet....mentenet......

:1::1::1:
tembam mcm aku je bdk 3 ekor kat ats tuh....
ak xde mood skunk neh..
gadoh ngn en bf....
arghhhhhhhhhhhh!!!!
ad ke masa tgh borak ngn ak kat tepon dia g tgk tb????
pas tu mula xconcentrate ape ak ckp....
pas tu ak pn ckp la seorang mcm org gilak!!!

tensen taw....xsuke la...
TENSEN!!!!!
:51::51:

Pasal cet box tuh..saya akan letak gak cik mie..
nnti bila tenet umh saya nie ok...
saya nk on pn da mls da rasenya....
nk konek(bkn alat sulit kaum adam, sila jgn pikir biru) pn punyela lame

lagi 2 ari mau interbiu..
kena prepared ape ekh???
nie la interbiu pertama ako wehhhhh

YM aku dah bengong dah!!!
apsal corrupted ekh???
skunk dah xon dah...
nnti la ad masa install blk.....

apsal neh??????

3 comments:

poyotito said...

peh tensen betul gayanya nih

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

Sila !!! Sila !!!
Sila jgn tak tensyen !!!
:gelak sambil juget2:

MrsSerih said...

poyo- mmg tensen...tensen ngn masalah duniawi..ape kaitan???

nes- mmg tensen penangan luka lama berdarah kembali...arghhh

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...