Tuesday, November 25, 2008

isnin, 25 nov

ari nie rajin sikit nk update.... dah seminggu blog nie xupdate.. Kemalasan melanda... Sorry yer, xbagi respond kat blog korang...jenguk ttp jenguk..cuma xkumen je..

nie pn xtaw nk citer ape..ak masih lg bergelar penganggur terhormat kat umah nie...huahuahuahh..
Esok ak ada interview untok ACCP program... Doakan aku yer...

Untuk tunang xde wat preparation lg...xtaw la weh..Ape aku kena wat ekh???

Sebab aku bz cari keje lg... For those yang tanye bila nak kawen tuh..ak xtaw lg r...lambat lg..bakal tunang aku baru nk sambung maktab next year..nk jadi cikgu lak..wahahahahhaaa.... ada rezeki, ada la tuh...

k la, nk masuk tdow..wish me luck keyh..da jarang dapat on9...malas...tenet slow..

choooooooooowwwwwwwwwwwww BEBEH!!!!









to elira..miss u...huhuhu....lame xdgr citer ko ngn mat ley???

ps: macam skema je ayat ako mlm neh...huahuahua.....sakit paler....

2 comments:

bensofian said...

Weyh...meh dtg KL jea, sini manyak kije kosong. Aku leh tlg rekemen ko utk keje ngan membe aku..Errr post attendan petrol pump..Ermm, minat x??

MrsSerih said...

baik ak keje akak aku jaga anak dia:))

ko ingt ak bangla ke????

soploh...doploh....penohhhh=))

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...