Wednesday, October 22, 2008

Flash back...

Disaat aku dok bace surat khabar ari nie...banyak yang menceritakan masalah akhlak pemuda pemudi zaman sekarang....Tetiba aku teringat kisah aku dulu tahun 1998...aku masih menuntut dalam darjah 6.... Ceritanya begini...

Satu ari tuh, ada kawan pempuan ku bagitaw, kat umah dia ada satu video citer best..Dia kata abang dia suka tengok citer tuh..Masa tu zaman pakai video lagi, ape ekh orang panggil, sebelum zaman VCD..aku lupa la....xpe la, abaikan....

Pas tu aku cakap, nak tengok jugak kan..dia pun kate, "ok la, petang nie aku bawak video tu g umah ko la ekh, tengok kat umh ko boleh??" aku cakap la.."ok je, datang r..kita ajak kawan2 yang lain ekh" ...So petang tu datang la 4 orang kawan pempuan ku ke rumah..Nak tengok citer best neh...Bila pasang, mak aih....citer 18sx la..kecik2 dah tgk citer lesbian...Pas tgk satu aksi kiss pempuan same pempuan kan, aku ckp la" weh korang, xleh tengok la citer mcm neh, sat g ayah aku blk r" kitaorang pn stop la..Padahal dah separuh citer dah tgk...wakakakakakaka...

Esoknya, aku dengan semangat bercerita kat kawan2 pempuan yang lain, yang mana mereka x dapat sertai projek kat umah aku...Semangat aku bercerita, padahal masa tu cikgu tengah ada kat depan...Dah lame cikgu dok pandang2 aku borak je dari tadi..maka cikgu pn panggil la aku ke depan, kat meja guru...Dia tanya aku, dok bercerita pasal ape kan, macam best je...Aku diam je..xtaw nk bg alasan ape kat cikgu tuh..Sebelum aku bukak mulut, kawan aku dah menyampuk dari belakang..dia kata, aku tengok citer pempuan cium2, pas tu mandi *****. Cilanat kawan aku neh, dalam hati aku neh berbakul2 maki kat dia, babi la ko, bengong r ko...Cikgu terkejut...Cikgu tanya aku btol ke x..Tapi dari kecik telah diajar untuk tdak menipu..maka aku pn mengaku... Malu beb...malu sangat2..ni sume kawan aku punye pasal la, bawak citer tu g umah aku... Lama jugak la aku kena ceramah ngan cikgu, cikgu cakap, xleh tgk benda mcam tuh, nanti gelap hati, ilmu susah nak masuk...Maka insafla aku dengan kawan2 ku...Kawan2 aku pn kena same diceramah..hahahaa.a. Tapi malu kat mmber laki r...huhuhuh...

So kawan2 sume, jangan la tgk ekh citer2 macam tuh..Gelap hati nanti...dah la hati nie xberapa nk terang dah....adessshhhh....

2 comments:

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

sungguh kurang sopan kelakuan anda....huhuhu...kecik2 dah tgk citer 18sx...????
aduhhh...duhh..duhhhh...apa nak jadi...
patut ar gelap je sini...wakakakkaa

dari segi penulisan...cam leh agak je sape ni....hehe

MrsSerih said...

itu la pasal...
kecik2 dah jadik mcm neh..
tgk je okkk...
itu kisah dedolu..
biasala..budak kan..penuh dengan perasaan ingin tahu..
aku ingin tahu, ape yang best sangat smpai abg kawan ku suke sgt tgk...


bila da tua berbulu mcm neh, baru aku paham n tahu....

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...