Saturday, October 25, 2008

Pepek Semerbak????

jangan terkejutt okkk tgk tajuk tuh...sat g aku citer...nie nk story bnda lain dulu...

Sekarang nie aku baru pas abis present untuk projek aku...alhamdullilah, semuanya telah selesai dan selamat...Selepas nie bermula la aku dalam episod baru....

Semalam aku kelam kabut menyiapkan report akhir..nie la perangai ku dari dulu, suka wat keje last minit...SIAK!!!..tapi xpe, siap jugak....Tengah2 aku dok nk print tuh, aku lupa kaler ape yg perlu untuk cover dpn, lupa format dia mcm mane...Maka aku tgh meng'call' sume kengkawn ku.. Ape ke bangangnye..sume aku xdpt cll!!! Kalo dpat pn xjawab...Weh korang sume nie mogok xnk jawab cll aku ke???Berbakul2 aku sumpah seranah semalam..dah pukul 11 tu aku cll kawan ku Botak, nasib dia jawab...dia pn bitaw la..Kaler putih..

Ok dah setel bab keje, ari nie aku bawak puding buah dtg pat keje..sume aku panggil makan, makck2 cleaner sume datang...huahuahua...tp bukan aku yg wat...kakak aku yg wat..hehehehe...

Smalam gak aku merajuk ngn en tash, sbb smalam dia xcll aku, katenya tgh tgk drag kete kat sepang, sane bising, nnti xdgr ape aku ckp...ahh..alasan....kete yg lbh pnting dari aku ke???? xpe la, dah minat dia kan..kekadang time aku tgh tgk tb pn aku marah kalo dia cll...wakakakkaka... citer kat tb lebih penting dr cll ko okkkkk...hahahha

kelmarin aku gayut ngn en tash, biasala kalo dah sepasang kekasih gatal+gersang gayut, maka terselit la kisah2 18sx...dia ad citer kat aku pasal satu pencuci tandas or lantai la yg dijual kt sabah..namenyaaaaaaaaaa sungguh gilak!!! korang tgk ekh....

haaaaaaaaaaaa....ape ke bangangnye letak name mcm tuh..Sampai en tash suh aku beli, dengan harapan pepek aku harum ke?????bengong....wakakakka.... Dah xde name lain gamaknye dia nk letak kan.... Gambar nie di ambil di salah satu kedai kt sabah...hadoiiiyaaaiii....wakakakaka

7 comments:

Kiubrubik said...

wangi gila pepek aku stelah mncubanya

MrsSerih said...

wahh...ko dah try ke???
mesti rabak kan pepek ko???
wakakakka=))
lucah melebih dah nie...
haish....

Anonymous said...

lawak lucah la nieh..
aku bdk bawa umo..
astaga..
kui3..

Mrs Nurul said...

terpakse tepuk dahi..adoi!

@LiYaNNuaR ツ said...

ish ish ishhh... sengal jerkkk... dose lah! tcarot... wakakakaka

MrsSerih said...

isshh...
tercarot kaa???
wakakaka...
bodo kan name pencuci neh
mcm xde name lain
wat la name jamban semerbak ke..
nie ad ke pepek!!!!!!
haissshhhh..
xpasal2 aku skali mencarut...
ishh..ishh..:banghead:

del layla ramlee said...

wakaka sengall =))=))=))

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...