Tuesday, October 21, 2008

PERMULAAN

Assalamualaikum...permulaan untuk aku membuka lembaran baru....hahahhaa...akhirnya aku telah create satu blog baru, setelah menghadapi tekanan yang hebat kesan dari blog ku yang lalu...

Sekarang ini, biarlah aku muncul dengan identiti baru...

APE-KO-KESAH???

Aku sangat suke dengan name baru blog aku...APE KO KESAH aku nak tulis ape kt blog aku..nie blog aku punye la!!!! suke ati tok nenek aku la aku nk citer ape pon!!!!! Jangan ko nk sebok hal ak OKKKKKK!!! aku xpenah pun sebok nk taw hal ko...nk taw ape kaler spender ko pakai ari ni!!!

Tapi naper ko nk kesah hidup aku????? Tolong...benarkan aku bahagia dalam dunia ciptaan aku nie....Benarkan aku bebas untuk menaip ape yang aku suke....Plsssss......

hahahahaa....aku suke...akhirnya aku dapat jadi diri yang sebenar...sebab pada blog lalu...aku rasa itu bukan diri aku..bila nk wat entry baru pn rasa mcm xde mood..Kekadang tu bila aku nk berkongsi cerita dengan pembaca alam maya nie, rasa cerita yang nk disampaikan itu xsampai....
rasa macam.......arghhhhh....rasa la mcm ape pn...ape ko kesah kan...hahhahaha....

Dulu aku selalu lepak dalam chat room untuk hilangkan rasa bosan...tapi ada je org PHD dalam tu...akhirnya aku membawa diri...cuba untuk hilangkan tekanan, kebosanan, kegilaan, kebengongan, dan sbgainya dalam dunia blog...Tapi kusangka panas ke petang, rupanya ribut petir di siang ari....Dalam dunia blog pn sama la... Kenapa mane2 pn ada je org perangai mcm tu...
haissshhhhhhh......Ni la manusia kan....BONGOKSSSSSS!!!!!!!!

Perlukah aku memberitahu identiti yg sebenar untuk blog nie?????? WUT de Hell!!!!!!

4 comments:

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

siapa kamo disebalik identiti yg suram ini...huhuhu...
weiii...wat la cetbox satu..meh ako penuhkan cetbox mu itew....huahuahuaaaa

••·.·¬¬ [C] [A] [T]¬¬ ·.·•• said...

aku pon ingin ketahuan...siapa ini....huahua....!!!!!

MrsSerih said...

dear neslo,
biarla aku teruskan kehidupan ini dengan kesuraman...
asalkan ko jangan selubungi hidupmu dengan kemisterian....


owhh cat...
cukupla matta je yg ketahuan..
ko xyah nk ketahuan okkkkkk!!!

woooo aku ketahuan
pacaran lagi
dengan dirinya
teman baik mu...

see cat, xpasal2 aku nyanyi...
arghhhhh!!!

Anonymous said...

siapakah anda yg misteri??

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...