Thursday, October 30, 2008

tolong la wehhh

:(
:(
:-s
tolong aku weh...
bulan dpn aku akn jmpe ngn family en tash...
caner ekh?? caner nk ngadap ngn bakal mertua ekh???
perlu bawak rendang ke??(terpengaruh ngn citer fazura tuh, rendang ntok mertua)hehehe..
Siyes beb,,aku nie bkn la dalam golongan menantu pujaan ibu mertua...
aku nie sume bnda xpndai beb..(bkn bukak pekung di dada okkk)
masak pn xpandai..aku taw masak yg simple je..gelak pn mcm pontianak ilang anak...ada ke org nk wat menantu mcm neh??? nk pakai kain batik jauh skali...aku xpnah beb pkai kain batik neh..rimas je..

Cuma aku nie cun je ntok dijadikan menantu(sila muntah berjemaah okkkk)
tulun aku yerk...bagi tips yang membina okkk..sape kasi tips yang ntah hape2....aku sumpah dia jd hp nokia N96 (masih dlm angan2)...wakakakakkaa

k la, aku nk g mandi junub dlu...babai...jumpe bln depan....wakakakkaa

2 comments:

Anonymous said...

aku cadangkan saudari penulis[kelip2 mate]ajak mertue g shopping. spen mase manyak2 dgn mertua smbil paw duet ank die.. haha

poyotito said...

sama la!
gua pun haram tak pernah pakai kain batik

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...