Monday, December 15, 2008

hakhakhak....hapdettttttttttt

selepas aku baca komen dari saudari jelita bliss, aku rasa tercabar lak pabila si gadis itu mengatakan blog aku nie da berhabuk.....aku pantang habukkkk okkkkkkk....

iyela...aku hapdet la nie...aku bukan ape, cuma tak de idea la... Acctually, aku agak tertekan dengan keje neh, sangat2 tertekan....tp aku bernasib baik, bakal tunang aku ada ngan aku, everyday dia tempuh jammed dr damansara, nak datang ke subang, then balik ke wangsa maju...tu la pengorbanan dia...dia datang bkn ape, nak hantar aku balik je...baik kan dia, sebab tu aku sayang dia sangat2 dan yakin keputusan aku nak idop ngn dia sampai mati adalah tepat!!!!

Dia da banyak berkorban, korban masa, tenaga, dan duetttttttttttttttt...hakhak...last week aku dah tambahkan hutang dia dengan bank, aku g shoppingggggggg...sekarang kan tengah sale, aku pun ajak la dia g jenjalan kt jj wangsa maju....aku xmintak pn ape2 ngn dia...SUMPAH!!!! Dia yang mengOFFERkan diri belikan blouse ngn suar n kasut untuk aku...hehehheee... aku kan xgaji lagi...so guna la duet dia dulu...aku slalu tanye dia, aku nie susahkan dia ke??? Dia kata, ckit pn x...sebab dia lakukan semua nie untuk aku....org yg dia sayang....sebab aku da menjadi tanggungjawab dia da kat sini....Tu yang dia cakap dengan mak aku kt kg.... Dia slalu ckp, dia xnk aku rasa susah ckit pn selagi dia hidup...AKU BAHAGIA NGAN EN TASHRIFF.....Sayang dia sangat2!!!....So xsalah la aku pilih org yg matang kan????...

last week ex bf aku yang gila talak tuh, call aku... dia ajak aku tunang ngn dia okkkkkk!!!! giler ke haper????? Lagi 10 hari lg okkkkk aku bakal jadi tunangan en tashrif.....

Semua persiapan majlis tunang aku, kakak aku yang uruskan...aku hanya balik n tunang je... hehehee....cuti pn aku xapply lg...hakhak.....

4 comments:

bensofian said...

Hakhak...aku menunaikan janji ku utk mengomen ok.

Untung ko erk dpt en tasriff tu, klu aku nk gak kt en tashriff ko boley?? kui3...gile!!! Tapii mmg baek la dia kan...klu aku ke, isk2 pikir doploh kali woo..jauh tu, dh la tmpt ko tu raja segala jem!!

Ko soh jea ex bf ko bertunang ngan jiran ko, sng dia nk jmpa ko xpon ko soh en tashrif tu rekemen kakak or adik dia kt ex boy ko tu...sgt lawak ok klu bnda tu jadi pastu kompom dia sengsara tiap kali raye mengadap muke ko...adoii!!

Anonymous said...

aku tumpang bahagia ngn ko gebus...

aku doakan ko ngn en tasrif ko kekal sampai bila2....

mmg lelaki mmg kene berkorban utk wanita...muahahaha aku sgt menyokong..


ko doakan la aku dpt awek camtu..eh awek lak..pakwe camtu..
aku dh andartu neh..ohh tidakkkk

MrsSerih said...

bliss- sbb dia baek la dia jadi PILIHAN HATIKU....sepanjang aku jd insan tersayang dia kan, dia xpnh marah aku...kalo dia tggikan suara sbb dia dalam keadaan penat and aku lak push dia..hahahha..pas tu dia mntak maaf terus...kira aku ngn dia xpenah gaduh..untung dapat org matang nie kan..hehehehee..

lana- aku doakan jodoh ko ngn bliss...wakakakka...so xyah la nk berandartu lame2 okekkk....

bensofian said...

Hoih....giler!!

Mane leh llaki kawen ngan llaki..

Ko ingat neh Britain ke huh..??

Aku llaki n Mawa pon llaki..

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...