Tuesday, December 30, 2008

satu ikatan mengukuhkan sebuah hubungan...alhamdullilah..























okkkk....aku kemalasan nak citer panjang2..lets picture talking...huahuahua....


majlis pertunangan ku berjalan dengan sempurna....alhamdullilah....walaupun diadakan secara kecil-kecilan tapi agak meriah dengan kehadiran saudara mara....AKU BAHAGIA....



lawak kan muka aku, aku make up sendiri je..hakhak..men hentam je kat muka tuh....en tashrif banyak merosakkan gambar dengan muka malu dia...haissshhhhh...aku pulak yg xtaw malu..tersengeh bagai nak rak..wakkakakakaa...


okek..majlis dimulakan pada sehari sebelum tu lagi...pada petang tu da ada makcik aku datang nk tolong...dia tolong wat pulut manis, aku dengan akak aku lak potong2 bawang n sayur... Esok pagi2 lagi makcik2 dari yang di import dari kg aku sampai...haaaa...semangat nak tolong memasak okkkkk....


len kali la ekh aku story secara detail...sekarang nie aku busy sesangat..sebab aku nk stop keje, sebab en tashrif dapat cikgu, so dia suruh aku resign sebab risaukan aku sesorang kat cni..kang dia xde aku nk blk keje ngn ape kan?????so sebagai tunang solehah, aku ikutkan sahaja...rezeki ada di mana2 kan....





5 comments:

Anonymous said...

tahniah gee...aku tumpang bahagia sekaki jew okek...

pasangan yg comel..mudahan berkekalan..insyaallah

MrsSerih said...

insyaallah lana...
doakan la ekh...

tp gee lg comel dr dia kan??
wakakkkaaa

DilOt said...

semoga berkekalan...

slm kenal..

Anonymous said...

tahniah gee! muge bahgie... :D

bensofian said...

Wah gee suda tunam skunk...

Semoga smpi ke jinjang pelamin lak pasni...huhu.

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...