Friday, December 12, 2008

kebizian mula menyapa

Dah 3 ari ak stat keje......bapakkkkkkkkk banyak keje okkkkkk....huh!!! Banyak benda aku kena belajar...nasibla kawan2 tempat keje banyak beri tunjuk ajar...Macam ari nie aku kena settlekan bahagian billing, sume guna laguage java....dan aku sememangnya buta java, sebab masa aku belajar kat Johor dulu, aku terlampau banyak makan tempe sampai aku terbelajar jawa.... Sengal kannnnnn?????

Masa study dulu aku lebih kpd php, java nie kureng...so aku kena start balik...

K la, aku busy.....xleh nk hapdet panjang2 cam slalu.....


daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

3 comments:

:: Lya Zara :: said...

eh..u keja mana skang???

Anonymous said...

xpe la mucuk..nanti dh lama2 sure jd kacang je keje...

memula ni mmg tensen..jgn nanesh yer..nanti makin gebu...hehehe

apa2 pon gudluck....muahh

bensofian said...

Eh...pesal ko xkc dia nanes...biar la dia nanes..kan nanesan itut adlah keriangan wanita...ko jgn hiraukan lana tu gee...ko nanes jea pastu nanti ko rakam pastu upload kt utube...boring2 leh gak aku biu ok..

ko mmg bizi erk smpi xde masa nak hapdet neh...byk habuk dh woo blog ko neh..hapdet weyh, klu x aku tlg hapdet utk ko...hakhak

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...