Monday, December 8, 2008

my 1st dayyy

memula nk cakap Selamat makan daging sume....hhahahaha...aku xmakan daging semalam, makan ckit je sbb nk balik kl cpt2...huhuhu

ari ni aku dah stat kijer.............. so bored.... huahuahuaaaa....bos aku cuti lg...aku just dtg tgk2 je la tempat keje....kad staff da siap, tp aku mls lg nk panjat naik level 14..sok2 la aku amek...

Lambatnye nak balikkkkkkkkkkkkk....kul 5.30 nanti cik abg aku datang hambek..ekekkekkee... ari pertama je dia jempot, esk aku da stat kena berasak2 naik bas...eeeiii mencikkk!!!!!

Ari pertama dah dapat malu besar.....huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Tadi pas balik dr lunch kat kafe bawah nie, ak jalan la dengan ayu seauyunyaaaaaaaaa maklumla, kita org baru kan, kena la sopan ckit....sekali masa tgh jln ala2 pempuan melayu terakhir nk masuk lif...Tumit kasut tersepit celah lif!!! hahahahaa...malu siall!!! Rasa nk sepit je muka aku kat pintu lif tu...Tersangkut2 aku kat depan lif tu........dah la dalam lif tu ada 4 org....malu siallllllll........Dah la tumit tu 2inci tingginya...nyaris aku nk tersungkur dpn tu dahhhhh!!! malu....

Pas tu masa nk kuar lif tu..ada org sound aku" hati2 yer keluar lif tu, kang tersangkut lg" cissssssssssssssssss rasa amat besar sekali kemaluan ku masa tuh!!

aku sbnarnya xsehat lg...batuk memanjanggggggggggggggggg..bila nk ilang...

eh...tetibe mls lak...k la ekh....nk lyn org yg sudi pm aku..:(

4 comments:

typical.girl said...

gebus...yg 4 org tu laki ka pompuan..??huahuahua...asal 1st day dah pakai 2 inci...1st day..ko kena pakai 3 inci..silap plih kasut ko neh..huahua..!!

bensofian said...

Hakhak....tu sume daulat ko thu
ko janji nak blanjer aku mkn then ko dpt keje tp ko bljer aku makan...inilah jadinyer...jgn main2 wooo...aku neh berdaulat...jadi, sile belanja aku makan okek...


sekian...:muke penuh lapar:

bensofian said...

Hakhak....tu sume daulat ko thu
ko janji nak blanjer aku mkn then ko dpt keje tp ko bljer aku makan...inilah jadinyer...jgn main2 wooo...aku neh berdaulat...jadi, sile belanja aku makan okek...


sekian...:muke penuh lapar:

MrsSerih said...

to syakilla =2 laki 2 pempuan la kill...wakakakaka...
xpe2...itu memula...skunk neh da pndah division len dah...hahahhaa..


to ikan bilis =1st gaji ak banjer ko, 2nd, 3rd, 4th.....n selamanya2 plak...ko lak banjer ak...leh????

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...