Friday, December 5, 2008

hoooreyyyyyyyyyyy AKU DA KEJE!!!!!

babiiii laaaaaaaaaaaaaaa......Tenet umah ako wat hallll!!!!!! Siall la....nak konek susah...dah konek asik putussss lak.................bengommmmmmm!!!!!

Assalamualaikum.....

Tetibe rasa baik plak...wakakkaka....aku heppy sgt...aku da dapat keje wehhhh...ingat tak dulu ak ada citer pasal ak g interbiu kat Heitech Padu kan, alhamdullilah.....i've got dat job....yuhuuuuuuuu...( ada kesempatan ak nk kurus b4 ak tunang neh wehhhhhh)

aku rasa lucky sgt..sbb tu keje 1st interview aku...da la ak xprepared paper... aku dapat keje Software Developer kat Heitech tuh...huahuahua...sama keje ngan Basket Ijaw dah...hahaha.. Abang, kite ari2 leh dating nnti huahuah..( nasib bakal tunang aku xtaw kewujudan blog neh, kalo taw kompem suh ak delete lagih..heehehhe)

9,12,2008 neh aku da stat keje...rasa takot sangat....takot xmampu nk laksanakan tanggungjawab.. Tapi aku still mintak keje lain..ak nk keje ngn goverment la..huhuhu... Ayah tgh usahakan aku jadik cikgu mcm akak2 aku sumer.....




huaaaaaa....muka cam neh seswai jadi ape ekh???? jadi pengikis rete suami kah???? wakakakaka... ni da lame dah.... sejak dok umah neh, ako jadi malas nk amik gambar...wakakakkka....sbb tembam dah melampau2 dah...xsanguppppppppppppp...

Kari Tulang Noxxa

Ok, alang- alang ada mood nak update blog, kita update la.. hahaha Hari cuti je, keje aku memang memasak je la.. sebabnya aku suka makan, ...